O nás

Zoznámte sa s Icon Design

Grafický dizajn bez stresu. Veríme, že naša práca prispieva k úspešnému rozvoju našich zákazníkov a tešíme sa na spoluprácu s novými zákazníkmi. Sme kreatívne grafické štúdio, ktoré ponúka komplexné služby pre tvorbu webových stránok, webdesign, grafický dizajn a branding.

Poskytujeme komplexné riešenia pre výrobu reklamy vašich produktov a služieb vrátane tlačovej produkcie.

Radi vám ponúkneme riešenia, aj keď sú netradičné. Pomáhame malým firmám a živnostníkom začať s ich podnikaním na webe. Sme šťastní, keď vidíme, ako vďaka našim nápadom a práci napredujú. Naša špecializácia je tvorba webových stránok a optimalizácia e-shopov. Robíme poctivé SEO a pomáhame firmám získavať nových zákazníkov. Tvoríme logá, webovú grafiku, bannery aj billboardy.

S klientami radi budujeme dlhodobé vzťahy. Staráme sa o to, aby vedeli, že sa na nás môžu kedykoľvek obrátiť. Za klientov tiež riešim aktualizácie webu. Často ani nevedia, že je to nutné a potrebujú sa sústrediť na svoje podnikanie.

Naše projekty bežia z 99% na redakčnom systéme WordPress.

 

Tvorba www stránok

Ako Vám možeme pomôcť?

Tvorba www stránok

V krátkosti, snažíme sa vytvoriť jednoducho ovladateľné, optimalizované a rýchlo načítavé weby, ktoré nielen dobre reprezentujú vaše podnikanie, ale tiež prispievajú k získavaniu nových zákazníkov.

Správa www stránok

Sme ochotní sa postarať o pravidelnú údržbu, aktualizácie webu, zabezpečenie a zálohovanie stránok.

Vytvorenie grafických návrhov

Vytvárame profesionálne grafické návrhy pre rôzne účely, ako sú reklamné plagáty, letáky, billboardy, katalógy, firemné dokumenty, webové stránky, logá a mnoho ďalších.

Roll up

Praktický roll up stojan sa jednoducho inštaluje, upevňuje aj vymieňa. Navrhneme ekonomický roll-up s najlepším pomerom cena/výkon.

Firemné / produktové katalógy

Grafický návrh katalógov a cenníkov ako v tlačovej forme, tak i pre virtuálne online použitie, je skvelý spôsob prezentácie vašich produktov a spoločnosti. Katalógy vám navrhneme vo všetkých možných formátoch a doporučíme i vhodnú kombináciu tlačových technológii pre najlepší finálny výsledok.

Digitálna / ofsetová tlač

Digitálna tlač je vhodná pre menšie objemy tlače, je rýchlejšia a jednoduchšia ako ofsetová tlač. Je tiež vhodná pre tlač jednotlivých kusov alebo tlač na špeciálne materiály.

Tomáš Machan

Tomáš Machan

machan@icondesign.sk
+421 904 330 443

Potrebujete viac informácií?

Chcete si nechať navrhnúť grafiku alebo www stránku?

Ako na spoluprácu?

01. Prvý kontakt

Spoločne preberieme Vaše očakávania od webu a čo by Vám mal web priniesť. Ak nemáte žiadnu predstavu, rád Vám poskytneme rady a návrhy, na čo by ste sa mali zamerať a čo je dôležité premyslieť.

02. Riešenie a cena

Keď sa dohodneme na všetkých podrobnostiach týkajúcich sa vývoja webu, vyberieme najvhodnejšie riešenie pre Vaše predstavy a dohodneme sa na konečnej cene za projekt. Následné úpravy nad rámec dohody sú nacenené samostatne.

03. Vývoj

Na začiatku sa dohodneme na ďalších podrobnostiach, ktoré budeme potrebovať pre vývoj. V tejto fáze sa dohodneme na doručení loga a iných grafických podkladov, ak ich máte. Ak nie, spoločne vyberieme farebné kombinácie, fonty a poskytneme Vám rady ohľadom bezplatnej fotobanky pre výber fotografií.

04. Schválenie

Počas vývoja webu Vás budeme pravidelne informovať o všetkom a spracujeme Vaše poznámky. Keď bude web hotový, dôkladne ho skontrolujeme, či sa zobrazuje správne, a to nielen na počítačoch, ale aj na tabletoch a mobilných zariadeniach.

05. Ovládanie www stránky

Administráciu vždy prispôsobíme tak, aby bola čo najjednoduchšia na ovládanie. Všetko Vám vysvetlíme osobne alebo online.

06 Spustenie www stránky

V poslednom kroku prejdeme Vaše poznámky k finálnym úpravám webu pred jeho spustením. S prístupmi na Váš hosting spustíme web. Ak nemáte vlastný hosting, radi Vám odporučíme niektorý vhodný a pomôžeme Vám tiež s nastavením e-mailov.

07. Pravidelná údržba

Je dôležité sa starať o web a udržiavať ho aktualizovaný. Radi Vám s tým pomôžeme, prípadne Vám vysvetlíme, ako si web môžete jednoducho udržiavať sami.

08. Dlhodobá spolupráca

Ak budete s nami spokojní, rozbehneme ďalšie projekty, s ktorými Vám vieme pomôcť. Máme radi dlhodobú spoluprácu.

Blog / Ako na to?

Ako využivať viac chatovacích služieb?

Ako využivať viac chatovacích služieb?

Nekonečné možnosti

Franz podporuje širokú škálu obchodných a súkromných správ a chatovacích služieb ako Slack, WhatsApp, WeChat, Messenger, Telegram, Google Hangouts, Skype, Zendesk a mnoho ďalších.

Nezáleží na tom, či len chcete zostať v kontakte so svojimi priateľmi alebo riadite tím starostlivosti o zákazníkov s viacerými miestami. Franz ťa prikryl.

Program tu: https://meetfranz.com/

Ako využivať viac chatovacích služieb?

Ako otestovať stránku či zbiera info cookies?

Ako otestovať stránku či zbiera info cookies?

Podľa poslednej aktualizácie Zákona o ochrane osobných údajov (GDPR) z 1.2.2022 je potrebné zabezpečiť, aby sa cookies nedostali do prehliadača návštevníka bez jeho vysloveného súhlasu.

Do 1.2.2022 nebolo potrebné blokovať všetky cookies, stačilo o nich informovať, a teda postačovala „hocaká“ cookie lišta. Po novom však cookie lišta musí aj reálne blokovať cookies, až pokiaľ návštevník webstránky neudelí súhlas na prijatie cookies.

Preveriť Vašu webstránku TU: https://cookie-script.com/?ref=martinsabo1

Ako otestovať stránku či zbiera info cookies?

Ako pridať IČO a DIČ do woocommerce

Ako pridať IČO a DIČ do woocommerce

Štadnardný plugin na eshop woocommerce, nema možnosť zadať IČO a DIČ pre fakturáciu na spoločnosť. Krásny a jednoduchý plugin ktorý Vám pomože. Do fakturačných polí WooCommerce sa pridajú čísla spoločností a DPH (IČO a DIČ & IČ DPH) a overí sa, či sú údaje správne. Overovanie sa zakladá buď na databáze ARES a VIES, alebo iba na matematike. Pri fakturácii do Českej republiky môžete automaticky vyplniť polia Spoločnosť, DIČ, Adresa, Mesto a PSČ na základe IČO. Continue reading

Ako zistiť u ktorej hosting spoločnosti je www stránka

Ako zistiť u ktorej hosting spoločnosti je www stránka

Jednoduchý nástroj ako zistiť kde je www stránka uložená: https://www.who-hosts-this.com/. Na akej IP adrese / hosting spoločnosti. Stači zadať www adresu a systém vam vypíše IP adresu, geolokáciu môžeme následne preveriť: https://www.iplocation.net/

Ako zistiť u ktorej hosting spoločnosti je www stránka

Stránka Vám ponúkne aj info o stránke na akom systéme „beží“:

CMS
Programming Language
Database
Web Server
Operating System

Ako zistiť u ktorej hosting spoločnosti je www stránka

 

 

 

Reklamné prostriedky a formy oslovenia

Reklamné prostriedky a formy oslovenia

Klasický balíček direct mailu pozostáva z:

  • obálka/obal – dôležitý pre doručenie/pošta
  • list – vytvára kontakt medzi firmou a adresátom
  • prospekt – predstavuje ponuku
  • “nosič” reakcie – slúži na získanie ďalších info/objednávku

Nosič reakcie

  • kartička – možnosť zaslania poštou ako pohľadnicu/korešp. list
  • kupón, ktorý sa dá poslať v obálke (najlepšie už priloženej)
  • odpovedné obálky s kupónom vo forme predĺženej záložky

List

  • najčastejšie štandartný A4 poskladaný do DL formátu – do 20g
    • pri tvorbe DM treba myslieť aj na poštovné
    • ak namusíme prihliadať na náklady spojené s poštovným, použijeme radšej netradičný formát : zaujať + väčšia plocha na info
  • malé a veľké listy (Giant letters)
    • kombinácia listu s prospektom (ilustračné listy)
    • listy s nalepeným pútačom – mince, kúsky látky, vzorky (Gadget letters)
  • ďalšie delenie
    • štandartné listy – všetky rovnaké, bez adresy, bez oslovenia
    • osobné listy – majú adresu, osobné oslovenie konkrétneho človeka
    • infopošta – v princípe sú všetky zásielky rovnaké, avšak s malými rozdielmi v texte – tel. čísla, otváracie hodiny, mená zástupcov, podpis) – avšak poradie textu zostáva vždy rovnaké
      (napr. poisťovňa, sieť predajní po celom SR a pod.)
  • Obálka
    • nositeľ informácie
    • pútač

 

Ďalšie prostriedky

  • ide o početné kombinácie klasického zo 4 častí pozostávajúceho DM

Kombinácia listu a odpovednej karty = okienkový list (Reply-o-letter)

  • list je v záhlaví predĺžený o „príložku“, ktorá je ohnutá dozadu a čiastočne prilepená tak, že vytvára niečo ako vrecko – do tohto vrecka sa vsunie odpovedná karta
  • tam, kde je adresa, je list vyseknutý, aby ju bolo vidieť
  • odpovedné obálky sa z priestorových a cenových dôvodov dajú pripraviť ako kupón
  • vnútorná časť slúži v týchto prípadoch najčastejšie ako objednávková časť
  • pred odoslaním sa kupón zloží dovnútra a pomocou „okrajového pogumovania“ sa zavrie a vznikne tak obálka
  • výhodou je, že v otvorenom stave máme dvojitú reklamnú plochu na využitie
  • často sa musí list a odpovedná karta potláčať adresou v rámci jednej tlače
  • to sa robí tak, že sa potláča hárok dlhší o veľkosť karty, ktorá sa potom pofalcuje, ohne dozadu a plnoplošne zlepí – takže vznikne normálna poštová kartička
  • ak sú viaceré reklamné prostriedky zhrnuté do brožúry, hovoríme o booklet
  • čitateľovi tu presne predpíšeme poradie v akom má čítať
  • najprv úvodný text – (list)
  • predstavenie ponuky (prospekt)
  • návratka
  • najhodnotnejšia však je návratka, kt.je vo forme dvojitej karty, z ktorej si návratku pomocou perforácie odtrhnete

Flyer a Stuffer

  • ide o letáky, prospektíky, ktoré sa prikladajú na využitie hmotnostnej hranice zásielky

Viacnásobný impulz

  • nie každý sa spokojí s “One-Shot Mailing”
  • niekedy sa posiela pred-mailing – ide väčšinou o kartu, kt. avízuje
  • ďalší stupeň mailu
  • častejšie sa však posiela po-mailing – ide o list, ktorý ešte raz upozorní na zaslaný katalóg, ponuku; prípadne ponúkne ešte raz zaslať materiál
  • tieto listy nie sú opakovaný mailing – tu ide o opakovanie ponuky bez odvolávky na predchádzajúcu; používa sa najmä v B2B – kde priemerne trvá rozhodovací proces 17 týždňov

Malé darčeky

  • používajú sa na dosiahnutie pomerne vysokej odozvy
  • pomáhajú nerozhodným rozhýbať sa
  • zvyšuje sa tým aj zapamätateľnosť
  • cena týchto darčekov je väčšinou malaá, ale javí sa samozrejme vyššou
  • dôležité – neobyčajné, súvislosť s ponukou, ľahko zasielateľné

existuje aj tzv. rýchlostná prémia

  • na vybudenie rýchlej reakcie
  • ak si v priebehu 14 dní…….
  • ak do…….
  • prví 111, ktorí zašlú….

 

Zdroj: Handbuch Direct Marketing

Správanie sa čitateľa ako základ directmarketingu

Správanie sa čitateľa ako základ directmarketingu

Osobný rozhovor

Skladá sa z viacerých malých áno, alebo nie – ich súčet na konci určí reakciu

Správanie sa čitateľa ako základ directmarketingu

Direct Marketing žije z dialógu

Direct marketing je „náhradou“ osobného rozhovoru medzi predajcom a zákazníkom: list, telefón, kupónový inzerát, internet,…

  • na konci každého takéhoto dialógu stojí samotný cieľ: pozitívna reakcia zákazníka, pretože
  • správa, ktorú zákazníkovi zasielame nie je ešte dialóg
  • správa musí prísť, musí byť prečítaná a pochopená = či sa toto všetko odohralo nám ukáže len odpoveď/reakcia adresáta

Informácie bez reakcie sú monológom!

 

Nemý dialóg direct mailu

  • direct mail musí dopredu očakávať otázky klienta a hneď mu ponúkať odpovede
  • na rozdiel od ústneho rozhovoru, kde najsilnejšie argumenty povieme na konci, pri DM ich musíme položiť na stôl hneď, aby sme záujem čitateľa nestratili
  • pri osobnom stretnutí riadi smer rozhovoru obchodník
  • direct mail musí byť pripravený tak, aby adresát čítal v následnosti, ktorú potrebujeme

Oči majú vlastné pravidlá

Oko za zastaví na jednom bode na cca 200-400 milisekundy (msec) – tieto body sa nazývajú fixácia

  • len počas fixácie dokáže oko ostro vidieť a čítať
  • a to tiež len v uhle 2 stupne – to sú v závislosti od veľkosti písma a známosti slova 3-5 slabík
  • to znamená, že na to aby oko prečítalo jeden riadok musí oko priemerne 5x na 200 msec zastaviť

Prvý dojem rozhoduje

  • na otvorenie, vybratie a zbežné preletenie cca 20g mailingu potrebujeme
    cca 20 sec. – týchto 20sec je rozhodujúcich – oko spraví 50-100 fixácií – tu sa čitateľ rozhoduje, či sa mail oplatí čítať, alebo ho vyhodí – preto musí mail začínať malými „áno“
    2 sec/A4 = 10 fixácií – v priebehu týchto fixácií sa oko rozhodne, či bude ďalej čítať = každá A4 by mala mať 10 zámerne uložených fixácií, v správnom poradí, ktoré oko vedú tak, aby čitateľ dostal pozitívnu správu

Správanie sa čitateľa ako základ directmarketingu Správanie sa čitateľa ako základ directmarketingu

Poradie v akom si oko fixuje vybrané body

Poradie vnímania obrázkov

  • veľké ob. pred malými
  • farebné pred čb
  • teplé tóny pred studenými
  • krikľavé, alebo veľmi tmavé tóny pred strednými
  • obrazové výseky pred jednotlivými obrázkami
  • ľudia pred produktami
  • deti pred dospelými
  • veľa ľudí pred jednotlivcami
  • akcia pred pokojom
  • portrét pred celým záberom
  • oko pred portrétom
  • zvieratá pred rastlinami
  • zvislé plochy pred vodorovnými
  • diagonálne plochy pred zvislými
  • kruhy pred pravouhlými tvarmi

Poradie vnímania headlinov

  • veľké pred malými
  • krátke pred dlhými
  • jednoriadkové pred viacriadkovými
  • pozitívne písmo (čierne na bielom) pred negatívnym
  • veľké/malé písmená pred versálou
  • podčiarknuté texty pred nepodčiarknutými
  • krátke slová v headlinje pred dlhými
  • jednoduché slová v headlinoch pred komplikovanými odbornými slovami

Na správnom mieste správna odpoveď

  • určité otázky kladie čitateľ vždy na určitom mieste mailu, to znamená, že tu by sa mali nachádzať aj odpovede

Obálka a list odpovedajú na otázky, kt. sú typické pre kontaktnú fázu pri osobnom stretnutí
Response=návratky apod. odpovedajú na otázky typické pre záverečnú fázu
Prospekt a katalóg poskytujú odborné odpovede a vzbudzujú chuť ku kúpe

Skúška správnosti

 

 

Ako overiť ssl certifikát

Ako overiť SSL certifikát

Táto kontrola SSL vám pomôže diagnostikovať problémy s inštaláciou certifikátu SSL.  SSL certifikát je základný kameň bezpečnosti webových stránok. Ak sa rozhodnete používať certifikát, zabezpečíte dátovú komunikáciu medzi vašou stránkou a návštevníkmi.

Ako overiť ssl certifikát

Certifikát SSL na webovom servery sslshopper môžete overiť, aby ste sa uistili, či je:

  • správne nainštalovaný,
  • platný,
  • dôveryhodný
  • a neposkytuje žiadne chyby žiadnemu z vašich používateľov.

Ak chcete použiť nástroj SSL Checker, do poľa na stránke napíšte domenu na overenie (musí byť verejný) a kliknite na tlačidlo Skontrolovať SSL.

Kontrola SSL uľahčuje overovanie vašich SSL certifikátov pripojením k serveru a zobrazovanie výsledkov SSL pripojenia vrátane toho, aký SSL certifikát je nainštalovaný a či vydáva správne prechodné certifikáty. Kontrola SSL vám dokonca umožňuje nastaviť si pripomienku o vypršaní platnosti certifikátu, takže nezabudnete včas obnoviť certifikát a vyhnúť sa nepríjemným chybovým hláseniam.

 

Technické požiadavky na tlač

Ako pripraviť dokument na tlač

Ak si pripravujete vlastnú grafiku pre tlač, može vám pomocť základné nastavenie pre export Vašich tlačových dát. Ako pripraviť podklady na tlač, aby ich po vás už grafik nemusel dolaďovať a vaša tlač prebehla v poriadku a vytlačený produkt bol presne taký, ako si predstavujete!

Technické požiadavky na tlač

Technické požiadavky na tlač:

  1. spadávka 4 mm a neutrálna
    zóna 4 mm z každej strany
  2. 300 DPI
    (bodov na palec)
  3. farebný režim
    CMYK
  4. výstupný formát
    tlačového dokumentu PDF

Ako pripraviť dokument na tlač

Ako pripraviť dokument na tlač

Ako pripraviť dokument na tlač

Ako pripraviť dokument na tlač

 

php info

phpinfo — Outputs information about PHP’s configuration

phpinfoOutputs information about PHP’s configuration

Výstupy veľkého množstva informácií o aktuálnom stave PHP. To zahŕňa informácie o možnostiach kompilácie a rozšíreniach PHP, verzii PHP, informáciách o serveroch a prostredí (ak sú zostavené ako modul), prostredí PHP, informáciách o verzii OS, cestách, hlavných a lokálnych hodnotách konfiguračných možností, hlavičkách HTTP a PHP licenciu.

php info

vytvorte si súbor: info.php s obsahom:

<?php
phpinfo();
?>

takýto súbor nahrajte do root. následne zadate do prehliadača cestu na tento súbor www.vasadomena.sk/info.php

Získate info o verzii php na servery.

HOTOVO.

Ako zistím aký CMS sa používa na www stránke?

Ako zistím aký CMS sa používa na www stránke?

Ako zistím aký CMS sa používa na www stránke?

Ako zistím aký CMS sa používa na www stránke?

Online nástroj na získanie informácie na akej platforme/systéme je spracovana www prezentácia.

Podiel na trhu nám dáva percento webových stránok, ktoré boli skontrolované pomocou príslušného CMS. Tento stav sa vypočíta podľa vzorca (celkový počet hostiteľov zistených s použitím príslušného CMS) / (celkový počet hostiteľov pomocou CMS)

 

Online nástroj na zistenie hostingu: Who-Hosts-This.com

Who-Hosts-This.com dokáže zistiť poskytovateľa hostingu, ktorý používa akýkoľvek web na webe. Jednoducho zadáte webovú adresu URL do kolonky formulára, kliknite na položku „Detect Hosting Provider“ a systém urobí zvyšok.